Wednesday, August 22, 2012

my raya aidilfitri

hai assalamualaikum .. amacam raye korang ? best tak ? banyak dapat duit ? agak2 kalau dah boleh jadi mak bapak orang to x payah laaaa duit raye lagii .. buat malu je .. ngeh2 ..

so far bagi aku raya tahun nie takde laa best sgt .. entah laa kenape .. mungkin faktor raye tahun nie raye first abg and akak aku tak balik rumah .. dieorg raye uma family mentua dieorg .. mungkin jugak sbb dah meningkat dewasa suasana raya to makin kurang .. betol tak ??

ingat tak waktu kite kecik2 dulu .. mmg excited gilerr aa nak raye .. siap menghitung hari lagi nak raye .. siap dengan baju raya , kasut raya , handbag raya .. seingat aku .. mahu 3-4 kali aku pakai baju raya sebelom tibenye raya .. tak sabar laaa nak pakai baju baru .. baju bukan sehelai tauu .. mahu EMPAT helai .. aku mmg excited dpt baju baru sbb Puan Misi selalu je bg aku pakai baju kakak2 aku .. sadis betoll .. bile raye aku dapat baju baru .. hoyeah2 .. nasib aku takde adik pompuan .. kalau tak aku dah wasiatkan semua baju baju old skool aku to .. *mungkin adik aku akan benci aku*

itu waktu kecik bile dah besar semangat to dah takde .. ade laaa sedikit gambar aku snap2 untuk tontonan readers .. hehe ..

lets jom

aku dengan adik aku 
*asal kau tinggi dari aku hah *
-,-

aku ngan abg aku
kenape die lain ? die mmg lain . anak angkat mungkin . HAHA
*kidding*

aku suke wat muke batak
kbaii

angah aku abg
tlg cakap aku paling lawa kat sini . HAHA
CAPTION : DEPAN RUMAH ORANG -,-

bile cikmisi tak payah pakai tudung putih
amek kau . merah terus pilihan aku . haha



cukup laaa .. nak lebih2 mesej aku . HAHA 

thanks bai

No comments:

Post a Comment