Wednesday, June 27, 2012

UPDATE FIRST : WELCOME

assalamualaikum pembuka bicara untuk followers di luar sana ..

bangang. mcm ramai sangat follower kau . kekeke . pada yang dah follow blog

aku mesti terpacul soalan mcm nie :

  1. eh ? blog baru ke minah nie ?
  2. wahh .. dah aktif balik .. gerek seh *xperlu
  3. simple bhai blog kau
dan banyak lagi 

okay untuk mengecewakan hati jantung korang . aku jawab lhaaaa soklan kau 

acctually nie blog kedua aku . semalam saje aku bukak blog lame aku . sumpah ! mcm bodoh aku bace balik entry aku . sendiri tulis sendiri geli . HAHA . tak aa . waktu to aku baru nak up . jerawat tak banyak lagi . laptop dengan berukband pon bau kedai . so macam sakai sikit lhaaa . asal gaduh ngan balak semua nak cite kat blog . sumpah geli ! rase macam nak pam muke kat lubang jamban
*eieuuu ade ke tandas cenggini ? geli siak . baik sembelit . hehe *

okayy berbalik pada cerita asal . cait ! mcm ade org nak bace . HAHA . ape eh ? jap nak scroll .............................. owh okay2 .. pasal balak and the all cerita sedih and jiwang ? haaa disebabkan banyak entry mcm bodoh  je .. maka lahir lah blog aku yang nie .. kekeke .. ha lagi satu aku tak suke gaya penulisan aku kat blog lame . mcm aku cakap . budak baru nak UP.

contohnya :  
  1. tak - ta
  2. nak - na
  3. tak suke - tasuke
  4. rasa - gase
haaa lebih kurang mcm to lhaaa .. so kalau digabungkan "aya ta gase na makan nasi"
rasa kegampangan and kebodohan tak disitu ? 

tapi sekarang aku tak de lhaa matang sangat cume boleh beza benda baik and buruk . tak jahil macam dulu lah . hehe

okay nanti aku update lhaaa cerita hot aku kat sini . wah mcm retis je aku . kekeke . 


anyway



be my followers . aku akan sayang kau . cau cau . salam 

2 comments: