Wednesday, January 8, 2014

DONE

assalamualaikum .. hai .. lamenye tak jenguk blog .. last post bulan 6/2013 .. sekarang dah 1/2014

haaaaa satu jangka masa yang lama .. aku final sem tu yang bz sikit .. sebenarnya tak bz mana pon tapi malas tu lebih .. biasalah aku dengan malas memang mcm adik beradik dahhh ..

okay by the way korang ...

aku dah habis belajar !!!!!!!!!!!!!!!!!

eksaited kann .. yes mmg sgt sgt eksaited .. sebab no more class no more practical no more rebut2 bas no more sakit hati .. banyak negatif pada positifnye .. hehe

sebenarnya tak lah happy sgt sebab ada stu benda yang aku pertahankan selama 3 tahun akhirnya aku lepas mcm tu je ))':

hahahaahahaha .. tak nak lah nangis dah .. aku dah berazam nak jadi gadis matang :D


aku mungkin akan selalu update blog sebab aku penganggur terhormat buat masa nie

No comments:

Post a Comment