Saturday, January 11, 2014

" assalamualaikum cinta "

" waalaikumussalam rindu "

Allah .. rindunyaaa ...

rindu.. malam ni aku rindu sangat dengan dia .

dia insan yang pernah hadir dalam hidup aku tanpa aku duga dan pergi tanpa aku pinta ):

allahurabbi ..

aku belek belek hp .. tgk kenangan kami bersama .. masa kami bahagia masa kami bergelak ketawa masa kami bertengkar .. gambar tu menceritakan 1001 cerita bersama si dia..

lantas .. aku delete satu persatu gambar ..

berat.

sedih.

pilu.

Allah bantu aku.

aku terus delete dan delete ..

Adakah hanya aku yang masih merindu di setiap malam?

Yang masih menangis sebelum tidurku?

Yang menangis di setiap sujudku kerana terlalu rindu?

beratnya dugaan ini ya Allah ..

hilangkan rasa cinta ini ya Allah jika dia bukan untukku ..

aya.

akan tetap menyayangi.

sampai aya penat.

assalamualaikum cinta ...


No comments:

Post a Comment