Wednesday, December 12, 2012

selubung di tarikh indah

bosannye hari nie .. apa aku nak buat nie .. bila keje nak cuti bila cuti nak keja .. stressnyee .. banyak masalah .. aku hanya berkelubung dalam selimut je hari nie ..

aku tak tahu apa yg aku dah buat .. aku dilemma .. aku x tahu nak cter kat sapa sbb aku rasa aku tak caya kat semua org ..

kalau lah aku diberi pilihan ... hurmmm ..

bila aku dalam dilemma mcm nie .. baru rasa yg aku dah besar .. aku dah kene tanggung masalah sorang2 .. mane boleh nak menangis mengadu kat ma je .. aku pening ..

saat aku tercari cari jawapan .. terduduk aku di tikar sejadah .. menadah tangan mengharap jawapan dari yg esa buat hamba mu yg daif ..

ya Allah ..

"sekiranya dia ditakdirkan untukku
dan aku ditakdirkan untukknya , maka
peliharalah kami dari batas batas syariat,
sekiranya dia tidak ditakdirkan untukku
dan aku tidak ditakdirkan untukknya
maka jauhilah diriku dari memikirkanya
dan jauhi dirinya dari memikirkanku "


No comments:

Post a Comment