Saturday, December 15, 2012

ape punye anak daaaa ..

hadoi .. ma abah pegi kuantan hari nie sbb nak service keta .. so ma abah akan drop aku ngan adik aku kat megamall or ecm .. gitulahh rancangannyaa ..

situasi pagi tadi pukul 6.30 am

MA : aya bangun bangun ..

AKU : ye lahhhhh *malas*

MA : kerol bangun ..

KEROL : *senyap*

MA : bangunn lahhh kata nak pergi

KEROL : *senyap lagi* *gila adik aku nak jadi anak derhaka ke apa.. hahaha .. tak lame lepas tu ..*  ye maaaaa .. kerol bangun

AKU : kerol ckp dekat ma aya taknak pergi

situasi 9am

aku bangun tido .. pastu mandi basuh baju .. tetibe aku masuk bilik ma aku nampak adik aku si kerol tengah tido ..

hahahahahahahahahahaha .. lawak2 .. pagi tadi yo yo oo je kau bangun ye dik ..


last last ma pegi dengan abah je .. takpe .. bg ruang untuk my belover parents sweet sweet gitu .. hihihi

No comments:

Post a Comment