Wednesday, December 19, 2012

alam maya more more best

hai .. memang tak de ape pon sgt nak update tapi saje .. kau tahu je la aku nie .. bila keja nak cuti bila cuti nak keja .. almaklumlah manusia .. aku manusia tau ! ingat tu !! walaupun kadang kadang perangai aku mcm monyet tapi aku ade pehrasaann tau -,-

kadang kadang aku prefer hidup dalam alam maya such as when i'm blogging .. facebooking and tweeterringg .. haha .. ade ke twettering ?? lantak yg adoi ..

sebab xde sapa yg boleh buat aku sakit hati .. kat alam maya semua baik2 baq hang ..

example eh ::

aku upload pic dalam FACEBOOK




si polan : oh gojesnye you dear !

aku : oh well .. u know me .. haha

si polan (2) : aya lawanya kau .. muka xde jerawat tau 

aku : aku baru je gune produk blalalala .. *main kasaq*

si polan (3) : nice dear

aku : happy birthday -,-


kau nampak tak situasi kat atas ? member kau yg dok jeling2 kat kolej tup2 komen bebaik pasal kau .. evendooo muke kau mmg mintak penampaq waktu to .. HAHA .. lepastu elok je si polan 3 orang dok kutuk2 belakang aku .. :p

tapi tak kan nak hidup kat alam maya je kan .. tak kan ko tak nak ber sooo sialll .. mestilahh kene ..

acctually i don't know wats da conclusion of dats story .. thanks reading ..


No comments:

Post a Comment