Sunday, November 11, 2012

my femes ames

okay .. story start here .....

aku tengah tunggu lrt nak ke asia jaya coz nak balik rumah abg aku .. sesampainya aku kat situ .. aku ade nampak 2-4 org budak duduk kat lantai ..

dalam hati aku
" asal budak nie duduk kat lantai ? kotor kot .. tp mungkin aku dulu siap baring kat lantai .. hehe "

then aku dengar makcik to cakap .

" cube tanya kakak to lrt nie nak pergi kelana jaya ke "

anak dia tanya aku . aku jawab laa . aku berbasa basi laa ngan makcik to tanya dia nak pegi mana . dia ckp nak pergi asia jaya jugak . aku ckp laa " oh same laa kita makcik "

tiba tiba makcik to cakap " haaaa nanti kita ikot kakak nie "

dan aku ....



omaiiiigodddd


aku tak kesah nak berjasa kat makcik to tapi masalahnye anak2 dia dalam 4 org banyak gilaaa ckp dlm train ..

antaranye ::

"akk name ape ? "

"akak to bangunan apa ? " *aku pon first time dik -_-*

"akak duduk mana?"

"akk ada pakwe?" *soklan nie mmg tak bole blaa*


lastly thats my faveret !

"akk nak biskut to boleh tak ? "

okay adik adik nie nampak biskut femes ames yg aku beli td .. aku bg lahhh .. ikhlasss ... sumpah ..




oh adik .. akk pon boleh kire bape kali je akk makan biskut femes ames dalam hidup akk .. tadi akk beli sebab teringin sgt .. mahal kot biskut dia .. 100gm=rm8.70 .. bagi aku mahal untuk biskut ..

tapi sebab kau adik adik .. ambik lahh .. tahun depan laaa akk makan ye adik .. T_T




*td mcm terpaksa sekarang aku dah ikhlas setelah mengunyah chewing gum*

4 comments:

  1. hai...done follow...:P singgah2 blog kite jugak..
    http://dieejaaminho.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hehe kesian sis.. xpelah, semoga jasa baik sis tu dibalas suatu hari nanti.. kot2 budak2 tu besar nanti jd org berkerjaya... ahakx.. *tak baik ena ni*

    ReplyDelete
  3. beli jek biskut mayat murah lagi lazat lemak berkrim di sukai ramai...ekekekek

    ReplyDelete
  4. nice blog...can follow me back..TQ
    http://shaheina.blogspot.com/

    ReplyDelete