Friday, July 13, 2012

LIFE is FUN

hoi .. terima kasih sbb sbb sudi stalker blog aku walaupun kau tak follow aku .. tapi aku tahu .. HAHA .. entah sapa2 aku tuju .. okayy entry kali nie aku saje nak bercerita pasal aku hang out ngan senior ex-poli aku dulu .. hehe .. dah lame hari ahad  lagi keluarnye .. tapi baru nak update .. APE PON TAK BOLEH =.=''

aku agak terkejut sbb senior aku tibe2 ajak aku teman pergi pergi sekolah dia sbb ada carnival , nak tahu ape aku fikir ?
                          *nak bawak aku pergi reunion kelas ke ?
                          *nak kene pakai cantik2 ke ?
                          *aku malu dengan kawan2 dia nanti -,-
lebih kurang mcm to lhaaaa aku punye perasan waktu to . alang2 aku mmg xde plan pape so aku bersetuju nak teman beliau ke carnival sekolahnya . BAIK TAK AKU ?

aku bangun seawal 7 a.m . *wah mcm nak g kelas pulak kan* then aku siap2 . haaa pasal baju to . aku nie bukan lhaaa gojes sgt . aku suke simple2 je . makeup pon tak . so aku pakai blouse ngan jeans sahaja. aku harap beliau tak segan nak jalan ngan aku . ekekeke ..

dalam 10 am gitu aku sampai kat sekolah beliau . mak datok ramai gilo org .. cehh aku ingat reunion kelas .. rupenye mmg sekolah to every year buat carnival .. then beliau dapat satu buku .. tertera seperti dibawah ^^

KARNIVAL KELUARGA BAHAGIA
SMK SEAFIELD

lepastu aku dibawa beliau berjumpe teman2 sekolah aka teman rapat mungkin aku rase . aku jalan2 sekitar bazar kat situ . tooo many chinese . mmg sekolah to majoriti adalah chinese . sekolah to banyak terima anugerah . antaranya :

*ANUGERAH SEKOLAH KLUSTER KECEMERLANGAN PERINGKAT KEBANGSAAN
*ANUGERAH KHAS PIBG
*ANUGERAH KUALITI PENCAPAIAN AKADEMIK

Aku mmg teruja gila babas dengan sekolah nie .. HAHA .. sakai . tak memasal . nie lhaaa gambar yang sempat disnap semasa karnival tersebut ^^ :
gambar ni aku rembat dari facebook kak nazirah : yang tga wat peace to .. hehe


kenape aku duduk hujung sangat to .. tak aku mmg suke mcm to ..
HAHA

percaye lhaaa korang aku mmg wujud dalam pic nie .. tapi aku pon xtahu kenape xde ..
T_T
yang nie kak nazirah yang edit sbb abg lelaki to mmg suke giler babas ngan bola.
kalau nak tahu pasal bola . add FB dia .
aizuddin mohamed sukri
okay lepas beliau habis membelanjakan kupon2 tersebut maka kami brgerak ke SUNWAY PYRAMID
*aku pestime datang situ . lantak lhaa org nak ckp ape . HAHA *
aku malas nak story mory .. kite tgk gambar je lhaaaa senang . hehe
sekali lagi gambar aku dicrop sendiri T_T

                                                                         
akhirnya ade gambar aku * sukesuke* gedik sial HAHA

aku ngan aizuddin mcm zombi dah . penat punye pasal . tapi kakak kakak maintain cun je kann
*jeles kakak cantik*

the conclusion is



aku mmg happy hang out kali nie . aku x tahu kenape . aku dapat kenal membe baru mungkin . anyway thanks to senior ex-poli aku . thank you very much . i appreciated it (:





No comments:

Post a Comment