Saturday, July 7, 2012

weird college

assalamualaikum .. huh .. semenjak da start sem baru nie aku mmg tak de mase nak menaip bagai nie .. *padahal takde berukband..nie pon pinjam eli punye . CREDIT TO : ELI * title post mcm pelik je kann .. selalu org akan syg dan cinta kolej beliau .. tetapi bukan aku .. mmg tak aa 

kenape aku gelar weird kolej ? 

ye aku akui .. aku mmg beruntung sbb terpilih antara ramai umat kat dunia nie untuk disponsor pembelajarannya .. no regret .. aku bersyukur .. tapi itu lhaaa .. manusia nie ade je yang tak cukup kan .. acctually aku dok kat kolej nie tak lhaa sebahagia mcm mane Encik Cikgu dan Puan Misi rase .. first time aku masuk kolej nie .. sumpah aku sedih gile babas bile Encik Cikgu dan Puan Misi nak balik .. orentasi kat sini macam aku nak jadik ASKAR !!!!!!!!!!! paling aku tak leh lupe bile aku kene berguling atas padang yang basah lencun tanpa mengira jantina .. dan aku dengan rakusnye syok sangat berguling sampai aku naik atas badan sorang budak laki .. HAHA .. takot sgt dengan senior waktu to .. dah tak kesah sape daaa .. dan waktu orentasi to aku telah diushar .. cewahh .. nyampah rase .. HAHA .. org yg ushar aku waktu orentasi adalah org yg tak mementingkan paras rupe sebab SUMPAH tudung aku senget sebelah .. muke mcm mat bangla .. stokin bau longkang .. hehe .. 

walaupun aku dijamin kerja selepas belajar .. aku diberi elaun setiap bulan .. tapi aku kat sini kene balik sebelom 8 malam .. huiii .. awal lhaaaa .. nie peraturan baru .. dulu2 sebelom pukul 10 .. skang nie .. hurmmm .. ape pon tak boleh ! dieorg nie tak paham ke perasaan student and org mude mcm aku .. hehe .. aku bukan lhaaa hari2 keluar tapi bile time aku keluar takkan nak sampai sebelom 8 ? how weird dude ?

pastu kolej aku tak mcm kolej atau universiti yang lain .. kenape ? sebelom aku masuk sini aku pernah study kat poli untuk 1 sem .. so aku tahu sikit2 mcm mane perjalanan kelas kat tempat lain .. okay kalau kat tempat lain sometime kelas ade and smetime xde ,,, TAPI kat sini tak .. kat sini mmg kelas 8-5 .. tak kurang dan tak lebih .. lecterer sentiase ade .. kalau xde pon tak leh balik hostel .. kene duduk je kat kelas .. do you think its weird ?

sedap ngat aku dok mengutuk .. hehe .. aku hanya meluahkan .. my blog is my diary ^^ mesti korang tertanye2 kan kolej ape aku nie ? kat mane nie ? xpe .. biar lah rahsia *nyanyi lagu DATO SITI .. hehe .. anyway aku tetap bersyukur sebab aku tak perlu buat pinjaman PTPTN .. and aku tak menyusahkan Encik Cikgu dan Puan Misi .. 

okayy  aku perlu tidur sebab esok nak jalan jalan !  


No comments:

Post a Comment