Wednesday, June 12, 2013

kembalikan semangat.

ehem ehem .. uhukkkk .. hai uolss ..

dah berhari-hari rasenye asyik memeruk dalam bilik mengenang nasib menangis meratap menggila.

STOP!!!!!!!!!!!!

yes i have stop all the shit thing i have done.. aku pon malas dah nak melukut di tepi gantang lelama . gantang pon benci tgk aku asyik melukut je . hehe

apa aku buat ?

- aku dah delete all the message can make me cry
-aku delete all the number
-aku dah buang semua no yg aku ada skang . so kalau sesape yg xdpt contact i tu . PM je kat fb ye :)

*tarik nafas hembus . tarik nafas hembus

aku okay . aku dah besar


4 comments:

  1. Replies
    1. masalah dalam hubungan kak .. susahnya rupanya nak menyatukan dua hati kan .. hurmm

      Delete
  2. moga ditenangkan hati dilapangkan dada. banyakkan doa amalkan solat...insyaAllah

    ReplyDelete