Friday, October 26, 2012

ubat gatal

apakah ?

ubat penyakit gatal a.k.a miang ?

bukannn .. jawapan anda salah ! anda tak osemmm . haha

nie haa celah jari tangan aku nie naik gatal2 .. dah lame .. tp aku xsapu ubat .. tgk2 dia da mcm nak jadi kudis .. aku terus gune calamine lotion .. xde effect beb .. then gune aquas cream .. xde effect jugak .. faktor eczema aku dah kebal weyh ..

maka aku gune ECONAZINE CREAM ! *muke bersinar*


cream nie menjadi .. tapi kene sapu dengan tegar . diulangi TEGAR ! boleh sapu berape banyak kali sehari tapi aku sapu 2x sehari je dalam masa 3 minggu .. then eczema to hilang . nie aku beli kat farmasi . dekat government xde aku dah ushar .. ingatkan dapat ubat free .. hehe

harga : rm 8.90

dapatkan di farmasi berdekatan anda .

thanks bai

8 comments:

  1. haha din pun pakai ubat ni utk gatal.kt celah jari din pun ade.hehe din pakai ubt ni trus baik mmg kne pakai scare tegar hehe

    ReplyDelete
  2. thnks for the sharing.. Kalau ada alahan kat kulit nak beli lah nnti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye .. anti pruritic . anti fungal .

      Delete
    2. walaupn harga dia murah, tp bagus n berkesan yew??

      Delete
    3. haah berkesan .. jimat sikit .. hehe

      Delete
  3. Thanks sudi datang blog YM...:) sapu...jgn tak sapu dik non...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . gosok jgn x gosok kak non ..

      Delete