Monday, July 23, 2012

donate blood

assalamualaikum selamat hari raya . HAHA . puase baru sekakang kera dah nak raye . -,- rasenye belom terlambat lagi aku nak ucapkan



SEMOGA RAMADHAN KALI INI LAGI BAIK DARI RAMADHAN SEBELUM INI
(-;

okay back to the title .. skipping puloks .. HAHA . peristiwa nie terjadi sebelum puase lg .. aku lambat update .. mcm orang nak tahu sangat *tangan dibahu mata keatas*

untuk pengetahuan semua-semua .. aku first time nak derma darah sebab aku baru tahu kepentingan menderma darah .. aku kan CIK MISI yang baik .. haha ,, tapi kalau muda2 remaja mcm aku nie tak digalakkan sangat derma darah .. jarak 2 tahun sekali kalau boleh *info lecterer* tapi aku nie first time so berkobar gile babas lhaaaa kann ... kononya semoga ade orang terselamat dengan adanya darah aku .. hehe ..

sesampainya aku kat lobi kolej aku .. fuyooo .. aku habaq hang .. ramai gilo orang .. cewahh .. mentang2 warga KKM .. semua berdedikasi .. kami komited!! haha .. firstly aku kene fill form .. banyak gilo weh soklan dia tanye .. penat tgn i tau .. nasib ade minyak yuyeee *iklan*  
nie form yang aku fill sampai kene gune lotion johnsongbaby

lepas aku fill form aku kene beratur untuk cek jenis darah and hemoglobin aku okayy tak .. beratur lhaa panjang gile .. kebanyakkanya budak nursing lhaa . *ckp nak up cos sendiri je kan* haha bile sampainye masa aku .. PAP ! jarum dicucuk kat jari aku .. lalalalala~ sumpah tak sakit korangg!! sumpah tak !!!!!!!!!!!!! warghhhh !!! *abaikan* so keputusannya :
hoyeah hoyeah .. aku nie dikategorikan PENDERMA UNIVERSAL 
manusia yang berhati mulia je ade tau tau tau !

sementare nak menunggu stesen untuk cek blood pressure .. aku ngan membe aku wat sakai lhaa ape lagi .. 


okay tak perlu sebenarnya . mcm batak sgt -,-

bila sampai je aku kat stesen nak cek BP . doktor to cakap "sory dik . ur BP is low " .. waaaaaa keciwa gila aku waktu to .. aku pujuk doktor to sambil mata kelip2 .. hahaha .. doktor to tak layan aku seh .. aku dengan keciwa gilo sambil pegi ambik makanan free .. HAHA .. suke2 je ambik makanan .. hehe .. so aku tgk membe2 aku  je lhaaa yang derma (':


nampak tak muke membe2 aku yang happy to ? 
sumpah aku jeles 
HAHAHA


dah aa .. aku dah tak de pape nak cter .. faktor jeles pas upload pic membe terus malas menaip .. haha .. tak de aa .. aku ade kelas sok .. kbai

"BEKALAN DARAH YANG SELAMAT BERMULA DARI ANDA"

No comments:

Post a Comment